Agnieszka Chylińska padła ofiarą oszustów



Znana w naszym kraju zarówno starszym, jak i nieco młodszym pokoleniom jurorka w „Mam talent!” oraz  wokalistka, która zdobyła popularność w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych jako głos jednego z lepszych zespołów rockowych - O.N.A opublikowała w piątek 15-go marca 2019 r. informację dementującą jakoby rekomendowała produkt odchudzający firmy, która reklamuje się pod szyldem gwiazdy. 


foto: Facebook

Okazało się, że lata prywatnych starań i wyrzeczeń zostały wykorzystane. Kobieta lata wstecz, kiedy rozpoczynała karierę solową znacząco schudła, jednak nie miało to nic wspólnego z preparatem na odchudzanie, o którym artykuł pojawił się w sieci. Wizerunek artystki wykorzystano bez jej zgody, aby zarekomendować fikcyjnie jej słowami coś, co najprawdopodobniej jest tak samo „skuteczne”, jak nieprawdziwie opisane jako  testowane przez  Agnieszkę. 


Mało tego...  Pod artykułem mającym zachęcić do zakupu widoczne są komentarze tak zainteresowanych ewentualnym zakupem, jak i odpowiadającej im na ich wątpliwości - mającej tym samym zachęcać do kupna Agnieszki! „ Spróbuj pić Choco Lite przez tydzień, a sama zobaczysz, jak to działa”. To kłamstwo!

 Choco Lite – bo o tym „cudeńku” mowa to produkt, którego producent ma obrzydliwy tupet! Nie dajcie się nabrać! Top Management na fecebookowym profilu Agnieszki Chylińskiej zrywa fałszywe informacje: „Zanim nasza kancelaria prawna dobierze się do tyłków tych oszustów, ostrzegamy: NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ! (...) Oszuści - idziemy do was!”. 
Bezprawna kradzież wizerunku nie pozostanie zatem bez konsekwencji.